Saturday, April 30, 2011

minggu yang menyeksakan da abih...yeahhhh....

walaupown exam x abih agi....
aku nak merdeka japp...
hahahhaha....


boley bayangkan x betapa trok nyer minggu ni???
4 paper dalam 2 ari.....
pg dan petang....
subjek sume hard core...

perghh...
berasap kepale aku ni....
naseb ley jalan agi....
haishhhh....


bermula ngan paper math kejut...
haishhh...
dasyat....sangat dasyat...
mane x nyer stadi x abih....
nyk gak soklan aku tinggal....
ntah ape la nk jd....huhuhuhu



petang nyer paper mass balance....
mase jwb otak tibe-tibe jadi unbalance...
gilek ahh....
rase cam nak jerit oooo.....
naseb la ramai org...
kalo x...........
haishhh..



balik bilik da pening2 lalat...
troskan semangat stadi thermo....
tp x abih gak....
so, pg tadi pown men belasah je....
jawab je ikot logik...
aku da berusaha...
tawakal je la....
nak pe lg...
masak2 kalo gini....



pastu kul 2.30 ptg td....
aku der exam economy engineering...
grrrr....


org len taw pe yg bakal kuar...
aku ngan kak kaseh????
tataw pown......
waaaaa..........
sampai ati.....


takpe la ....same je kalo aku taw ke x...
ntah dpt jwb ke x...
aku ingat soklan ok la sbb 2 jam 30 minit ade 5 soklan....
sebab test2 b4 ni 4 soklan 1 jam...
berasap otak...
fuhh...
rupe-rupenyer....
indah khabar dari rupe....
cett....
patot la bek sgt bg mase lame2....
susah tahap gaban upenyer....



ape ni????
nak gagalkan student eh??
ke aku yg "cerdik" sgt ni....
huhuhu...



tak pe la...
da lepas tu lepas je larh.....
coming soon........


paper material engineering n science....
last paper 4 this sem........
abih je paper...
akuuuuuuuuuu nakkkkkkkk balikkkkkkkkkkkk umaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........................
hahahahhaahhahaahha =)



~KaLo SuKe..SiLaLaH CoMmEnT ^-^ ~

0 luahan:

CoPyRiGhT @ SeGaLa YaNg TeRcAtAt AdAlAh MiLiK AiN FaRaHaH