Sunday, April 3, 2011

permulaan hidup yang baru..

skang memang zaman stress ngan exam la..ape la...termasuk la aku skali..hehe...
1-2 minggu ni aku rase cam idop aku miserable giler...

nak taw pasai pa??
sume salah orang yang susun jadual exam tu..
macam nk giler aku ari2 ade exam..pergh!!!
tapikan, walaupown camtu, aku berusaha
tabahkan ati aku...
mmg la sakit jiwa kan tapi nak wat cane da mmg lumrah hidup as student..
kite x ley nk lari dari tu sume...
first exam thermo...fuhh...berasap otak aku..tape..aku troskan 
semangat aku tuk next paper...
2nd day, math kejut...alhamdulillah Allah mudahkan aku...
naseb baek...
masuk 3rd day, ok aku da rase otak aku da x btowl...errr...
senang citer separuh giler!!
paper economy...
mane x nyer, exam kul 5 tp satu pe x stadi agi..klas full sampai kul 4 ..
abih je klas mass balance, aku ingat nk stadi la kan...alamak!! prot lak wat hal..
berbunyi lak ko..hahaa...
pas je mkn , leypark la ngan wani, rashik n yeen..aku nk satdi..
hurm..bantai la plak dorunk wat lawak...gelak nyer gelak...aku pown x stadi...
mmg giler!!
Allah dgr suare ati aku..klas math kejut pown abih awal..fuhh..naseb la kan?
ok...aku pown nak sambung stadi la kan..
hahhaha
niat aku skali lagi terbatal...ong ying wei lak kacau hahaha...
actually, he help me a lot...ayat die yang aku x kan lpe ialah
" CONFIDENT"

kalo kte confident, soklan susah cane pown mesti ley jawab...
aku pown iakan je la...
mase test, mmg 100% aku apply pe yang die cakap...perghh...
betowl larh!!!
last paper minggu disaster ni adalah material...ishh...
serabut dunia aku...
tapi aku troskan gak...
datang la banyak mane pown exam...aku x heran...cewahhhh....
sebab
aku mmg dilahirkan untuk jd someone yg hebat!!!!
ayat yang memotivasikan aku ialah

needs create wants...wants create tension...tension create action..and action create satisfaction....


that all...

~KaLo SuKe..SiLaLaH CoMmEnT ^-^ ~

0 luahan:

CoPyRiGhT @ SeGaLa YaNg TeRcAtAt AdAlAh MiLiK AiN FaRaHaH