Wednesday, May 11, 2011

antara rase excited vs cuak !!!

hari ni da rabu...
esok khamis...
pastu jumaat....
sabtu...
ahad......
balik mula utm...
alamak....


skang ni sume rase ade...
excited tu mmg ade...
ye la rndu kat skuad...
cewahh...
hahahha...
rndu nk pt pagi sesame....
kawad sesame....
makan sesame...
paling lawak...
operasi membgnkan skuad...
ladies only...
hehehehe....



tapi disebalik tu sume...
ade byk mende yg aku pk...
hurmmm....
ni excited sgt ni....
badan tu da fit sgt ke????
haishhh...

.
da sah la x...
start dri stadi week....
exam week....
haram la nak dgr perkataan jogging.....
kalo ade org ajak...
aku yg malas...
alasan byk agi x stadi...



last2 jd larh camni...
cuak...
cuak kalo x cukup fit...
badan jd ngade2...
itula
inila...
haishh...
jgn la boikot aku yer bdn....



hurmm...
x kesah la ape nk jd jadila...
aku x kan mengalah...
ye...
x kan mengalah...
aku kene kuat...
baek fizikal dan mental...
sabar tu yg penting....
biasala...
tuk naek satu peringkat tu bkn nyer mudah...
byk yg kene tempuhi....
it's ok...
as long as we support each other....
hehehe....



inilah jalan yg aku pilih...
pilihan sendiri...
tade sape pown yg pakse...
jd segala risiko...
dugaan...
cabaran...



aku mesti berani tempuhi....
yesss....
i can........





~KaLo SuKe..SiLaLaH CoMmEnT ^-^ ~

0 luahan:

CoPyRiGhT @ SeGaLa YaNg TeRcAtAt AdAlAh MiLiK AiN FaRaHaH