Sunday, April 3, 2011

NAPE AKU PILIH DIE???

hurm...dalam dunia ni banyak giler orang aku admire...setiap dari mereka membawa seribu satu makne..
maybe aku sorunk je yang paham..hehehe
peduli la plak kalo orang len x paham...
first skali aku minat giler watak anime ni....


"UZUMAKI NARUTO"
pasai pa aku minat die??
aku admire die punyer semangat yang x pernah mengalah...
seterok mane orang pandang die , die x pduli pown...one more thing, die sangat lah sayang kat kwn2 die...
ade aku kesah orang ckp aku ni cam budak!! minat anime...lantak la...
janji ape yang positif kat diri naruto ni aku dapat terapkan dalam diri aku...
hehehhe....


"UCHIHA SASUKE"
kalo skali tgk mmg la nampak macam watak ni sombong la...pentingkan diri la...tp
jgn tgk yg negatif pasal die...ape yang wat aku tertarik kat anime ni adelah
karakter die yang x pernah putus asa untuk dapatkan ape yang die nak...
x kire brape " bayaran" yang die kene bayar...die sanggup...
same la gak dalam hidup kite ni..
untuk berjaye..banyak mende yang kite kene korbankan..
mmg la cam sakit je jiwe ni...
tapi sume ni kejap je....
trust me...
" bukan senang nak senang"


bukan si daniel yang aku minat...tapi watak die dalam citer harry potter yang aku dok minat...
hehehhee...
same gak konsep die....
" never give up no matter what happen" 
aku ske gaye die yang pnoh curiousity tu...
lagi orang cakap x boley, lagi die nak wat..
oppss....aku lak yg terasa...hahaha
bgoslah, kalo nk bejaye sume mende kte kene explore...
pengalaman tu kte kene cari...die x kan datang bergolek-golek.....


hahaha..yang ni mmg cam plik ckit...ahh!! ade aku kesah??
ok..aku pilih die sebab watak shrek ni simple...
die epy ngan hidop die walaupown sume org anggap die plik...
jd...kte ni kene la bangge dengan  jadi diri kite sendiri...
erti kate len...toksah la hipokrit n try to be someone else..
buruk dowh...

tu je la kot...ape la yang aku merapu ni...hehehe...last but not least...
"Life isn’t about finding yourself. Life is about creating yourself."


~KaLo SuKe..SiLaLaH CoMmEnT ^-^ ~

0 luahan:

CoPyRiGhT @ SeGaLa YaNg TeRcAtAt AdAlAh MiLiK AiN FaRaHaH