Friday, June 10, 2011

our memory will last 4 eva

dulu mase kte sume together....
aku x rase pape pown...
rndu ke...
sayang ke...
or wat eva larh...
tp biler kte sume da jao...
aku bru prasan satu perasaan yg aneh kat diri aku ni...

RINDU...

yupp....aku mmg rindu korang....
diam x diam da 2 tahun kan?
hurmm...

tataw la nape aku tetibe rindu giler ngan maktab aku...MRSM KUANTAN...
maktab terchenta...
aku rindu kwn2 aku....
cikgu-cikgu aku....
rindu nk men "hide and seek" ngan warden tym maghrib...
rindu men keja2 ngan pak guard...
rindu nk cri pasal ngan abg ds....
sume la.....



walaupown 2 tahun je aku kat situ tp terlalu byk kenangan...
dlu aku x penah terpk pown yg aku akan rindu ngan maktab aku...
lepas 2 thn...hah....amek ko...
rase nk sgt gather ngan kwn2 maktab aku...

kalo nk critekan pasal kenangan...
terlalu byk....



aku ingat agi lepas prep malam....
kte slalu makan nasi lemak sesame...
hahahaha....
mane la aku x gmok mase tu....
nasi lemak + telur cair...
huishhh.....telur cair!! aku paling benci....


pastu kalo mase dlm klas cikgu tade...
kte gi order roti canai...
korunk ajar mcm2.....
roti tmpal larh...
roti sepasang la...
bru aku taw memory camtu sweet gak....


then...kte sume slalu stadi together2 kan???
support each other....
haishh...
rindu lar ngan korunk sume...
walaupown slalu cri pasal ngan aku....
hehehhe....

ingat x awal perkenalan kte?
mase tu form 5...
aku terpisah dri dak omeroom aku....
cdey la gak...
sebab aku x la kenal sgt dak2 len...
awal2 tu aku ade bwk botol air....
ko dok depan aku....
mase tu kte sume x kenal lg...
ngan selambe badak ko conteng botol air aku ngan marker...
huh..!!!!
da la da conteng aku nyer brg...ko bg lak name pelik kat aku...
hahahha...
mase tu aku rase nk sepak je ko .....


lepas satu, satu naseb malang aku...
hahhaha...
kalo1 ari x cri pasal x sah kan???

aku ingat agi korunk pakat sorok kalkulator aku...
da la mase tu klas add math...
aku cri bagai nk giler woo....
haishhh....
hahahahha....



lepas 1 sem kot...
kte sume jd kamcing giler....
stadi reramai.......

korunk ingat x nk dekat spm ke trial...
zaman cubic melande...
hah...mmg giler la kan...
org len sibuk stadi tuk exam...
kte????
sibuk ngan cubic tu....
hahahaha...
aku simpan agi cubic pusaka korunk tu...
kan aku da janji mase spkg nanti aku bwk....
hehhehehe....



spm pown da dekat...
kte sume stadi giler2...
pulun abis-abisan....


mase isi borang spc...
aku konpius...
same ade aku patot amek medic or eng....
medic cita-cita aku....
but... eng...aku rase pikap aku lg laju kalo aku stay ngan bidang ni...
tp nk lepaskan cita- cita demi kemampuan diri....



entahla...aku dilema mase tu....
korunk larh yg byk bantu aku...
korunk support n bg byk nasihat kat aku...
thanx buddies...



kerana korunk aku berdiri disini...
mane mungkin aku lupakan korunk...

apepown...satu je aku nk ckp...
err...mcm geli....
tp nk gak ckp.....
hahahhaa....

AKU SAYANG KORUNK SUME



ni mase kte gi open house kat uma cikgu lela....
sedappp...hehehehe



atas bumbung psz...
giler kan??



gambar klas 5 nurani




jamuan klas..




sayang korunk...






~KaLo SuKe..SiLaLaH CoMmEnT ^-^ ~

0 luahan:

CoPyRiGhT @ SeGaLa YaNg TeRcAtAt AdAlAh MiLiK AiN FaRaHaH