Friday, February 17, 2012

..: tEnSiOn!!! :..

Kenapa aku?
Kerana ia ketentuan Tuhan


Kenapa aku?
Kerana aku masih diberi pengharapan rupanya..

Kenapa aku?
Kerana aku masih disayangi rupanya…

Kenapa aku?
Dan Allah tidak memberi sesuatu melainkan kesanggupannya



Oh…begitu rupa nyer…

Hmm tapi…kenapa aku?

Wahai aku…
kau mujahidah muda..

Wahai aku..
Kau seorang hamba..

Hmm sedih lagi..?

Boleh jadi apa yang kau sukai adalah tidak sesuai bagi kamu dan Allah lebih mengetahui apakah yang terbaik buatmu

Aku..aku…
Apakah kamu mengira kamu akan dilepaskan begitu sahaja sedang kamu belum diuji?

Bangunlah aku..kerana…
Tidak dijadikan jin dan manusia melainkan untuk beribadat kepada Allah

Bangkitlah aku
Sesungguhnya dengan mengingati Allah hati akan menjadi tenang…



Dan…semoga kesabaran menghadapi ujian ini… 
diampuni dosa yang menimbun…

Dan…wahai aku.. harga syurga itu mahal…

Wah!…. bangkitlah aku ..
wahai wanita muda
Wah.!..bangkitlah aku..

Be strong…yeah!


~KaLo SuKe..SiLaLaH CoMmEnT ^-^ ~

0 luahan:

CoPyRiGhT @ SeGaLa YaNg TeRcAtAt AdAlAh MiLiK AiN FaRaHaH